Niet tevreden over uw aankoop/ bestelling?
Bij Huisvolsfeer is het mogelijk een bestelling te ruilen of retourneren (mits het bestelde product niet onder een wettelijke uitzondering valt). Huidverzorgingsproducten, zoals o.a. de zepen en geurblokken kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden. Overige producten dienen binnen 14 dagen na ontvangst van uw complete bestelling geretourneerd te worden.
Wij stellen het zeer op prijs als u voor retournering ons een e-mail stuurt; info@huisvolsfeer.nl.
Nadat wij uw e-mail ontvangen hebben nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Vervolgens kunt u het artikel retour sturen naar:
Huisvolsfeer
T.a.v. Retourzending
Dorpsstraat 55
9551 AD Sellingen
Het artikel dient u compleet, ongebruikt, goed verpakt en in originele verpakking, te verzenden. Incomplete, beschadigde of gebruikte artikelen komen niet voor retour en/of vergoeding in aanmerking.
De kosten van deze retourzending zijn voor uw eigen rekening. Ongefrankeerde of beschadigde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen, na ontvangst van retour, terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Aansprakelijkheid
Huisvolsfeer is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van retourzendingen of schade tijdens transport.
Alle retourzendingen zijn geheel op eigen risico. Zorg daarom ook altijd voor een goede verpakking. Wanneer na contact met ons, blijkt dat je het pakket retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende.
Indien uw artikel beschadigd dan wel niet volledig bij ons retour komt, en wij kunnen dit artikel niet meer in onze webshop verkopen, wordt uw retour geweigerd. U ontvangt geen aankoopbedrag terug. We kunnen u dit artikel dan terug sturen, dit is dan voor uw eigen rekening.
Beschadigd?
Is uw bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag de bezorger om hier een melding van te maken. Wanneer u het product toch heeft aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Is dit het geval, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de mail, vermeld hier duidelijk uw naam, ordernummer en het item waar het om gaat, en stuur minimaal 2 foto’s mee van het defect. Als het beschadigd artikel reeds op voorraad is, stuurt Huisvolsfeer u een nieuw artikel toe.